Τρίτη 30 Ιουνίου 2020

ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ

ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ, Η ΚΟΡΗ, ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑ, ΤΟΥ ΖΕΥΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, ΤΟΥ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ, ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ “ΑΝΩ ΔΡΑΣΗ ΗΡΩΕΣ” ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΔΕΡΦΗΣ ΤΟΥ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΑ.

https://www.aitherikigrafi.gr/epiklisi-persefoni

Σάββατο 27 Ιουνίου 2020

Η Παιδεία και ο ρόλος της με την υποστήριξη της ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ.

Πλούσια και γεμάτη εμπειρίες εκπαιδευτικά η σχολική χρονιά | Πρώτη ...
Η λέξη «παιδεία» είναι παράγωγο του αρχαίου ρήματος «παιδεύω» που σημαίνει διδάσκω, εκπαιδεύω. Εκτός από την παροχή γνώσεων η εκπαίδευση αποσκοπεί επίσης στη μόρφωση του ανθρώπου καθώς και στη διαπλαση του χαρακτήρα του στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς και στην ανάπτυξη του ήθους του. Οι έννοιες αυτές αποδίδονται επίσης με τον όρο αγωγή. Άποψη δική μου είναι ότι με την πάροδο του χρόνου η παιδεία μας αλλοιώνεται και προσπαθούν μέσα σε αυτήν να προσαρμόσουν ξένα στοιχεία που έχουν σαν σκοπό να δημιουργήσουν ανθρώπους χαρακτήρες  για τα συμφέροντα   ξένων παραγόντων. Μέσα από την παιδεία πρέπει να προάγεται εκτός των άλλων και η εθνική συνείδηση η ιστορία όσο και η γλώσσα μας και οι  αρχές και αξίες του Ελληνισμού. Σκοπός της παιδείας είναι η πνευματική καλλιέργεια, η Καλλιέργεια της λογικής της ικανότητας η μετάδοση γνώσεων η υπάκουη σε νόμους κανόνες και η κοινωνικοποίηση του ανθρώπου όπου θα τον συνδέσει στην κοινωνία όλα αυτά αποτελούν κομμάτι και σκοπό της εκπαίδευσης. Για αναλογιστείτε σήμερα όλα αυτά αποτελούν κομμάτι της εκπαίδευσης μας; Ποιος είναι ο ρόλος και η θέση της πολιτείας μέσα σε αυτό το κομμάτι της παιδείας τι θα έπρεπε να προσφέρει; Έτσι λοιπόν το πρόγραμμα που ακολουθεί παρακάτω είναι κατατεθειμένο στον Άρειο Πάγο από τον Πολιτικό φορέα Ε.ΣΥ Ελλήνων Συνέλευσις από τον Σεπτέμβριο του 2015 με την Ιδρυτική διακήρυξη όπου το επιβεβαιώνει με τον αριθμό πρωτοκόλλου 6199.
Ας το δούμε αναλυτικά τι έχει προγραμματιστεί να γίνει στην Ελλήνων Πολιτεία όσον αφορά το κομμάτι της παιδείας.

1.0.  ΠΑΙΔΕΙΑ
Η  Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο  σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο  του  πνεύματος  και  του  σώματος  είναι  υποχρέωση  την  Πολιτείας    η οποία  αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
 1.1.     Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και   θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση
του σώματός  τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους  ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2.     Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε
σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού
τους  μέχρι  θέατρα  για  παραστάσεις  μάθησης  όπως  μας κληροδότησαν  οι  προγονοί  μας.  Αυτό  σημαίνει  ότι  το  σχολείο  θα ικανοποιεί  και  θα  αναπτύσσει  όλη  την  δημιουργική  ικανότητα  των Ελληνόπουλων.    Εκτός  από  την  παιδεία  της  πνευματικής  μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα  έχουν  λόγο  ύπαρξης  στην  Ελλήνων  Πολιτεία  εφόσον  θα ενσωματώνονται  από  λειτουργικής  άποψης  με  τα  σχολεία.  Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή  αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3.     Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη
στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα.  Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4.     Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις
για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο
για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη.  Κάθε Ελληνόπουλο θα  μπορεί  να  συμμετέχει  σε  εκπαιδευτικό  πρόγραμμα  μάθησης μουσικής,    σε  οποιοδήποτε  μουσικό  όργανο  αρέσκεται  καθώς  και φωνητικής έκφρασης.
1.5.     Ιδιαίτερη  βαρύτητα  θα  δοθούν  για  την  κάλυψη  των  καθαρά
Ελληνικών  τεχνών,  έκφρασης  της  καλαισθησίας  όπως  θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6.     Το  Ελληνόπουλο  θα  έχει  ολοκληρωμένο  πρόγραμμα  παιδείας
μάθησης,  εξάσκησης,  προετοιμασίας,  εκγύμνασης  σωματικής- πνευματικής, μόνο  εντός του σχολείου .
1.7.     Σήμερα  το  εκπαιδευτικό  σύστημα  του  καθεστώτος  σκοτώνει  την
δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών
από  την  πρώτη  στιγμή  που  έρχεται  σε  επαφή  μαζί  τους.    Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική
 ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που  να  μπορεί  να  καθοδηγεί  σκέψη  και  πράξη  σύμφωνα  με  το σχεδιασμό  που  κάνουν  για  να  εξυπηρετούνται  αλλότρια  προς  το Έθνος μας συμφέροντα και  συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8.     Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να
εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό.  Η Ελλήνων Πολιτεία  θα  καθιερώσει  μέσα  από  τις  δομές  της  συγγράμματα  τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις  αισθήσεις  και  γίνεται  αντιληπτό  μέσω  της  νοητικής  διεργασίας  ως
αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που
βρίσκεται στον πλανήτη γη.  Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9.     Θα  ενισχύει  η  Παιδεία  την  δημιουργική  φαντασία  και  την  κριτική
ικανότητα  για  κρίση  γιατί  ο  αυριανός  Πολίτης  πρέπει  να  μετέχει «κρίσεως και αρχής»  σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό  του  τι  είναι  μέσα  από  την  Κοσμοθέαση  του  και  τι  όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται  αντιληπτό  μέσω  της    νοητικής  διεργασίας  ως  αληθινό  και
υπαρκτό).
1.10.   Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα
διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11.   Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους
κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα  της  Πολιτείας  μας.    Θα  καθιερωθεί  η  αληθινή  θεϊκή  μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο  της Φιλολογίας.
1.12.   Οι  τεχνολογικές  σχολές  θα  αναπτύξουν  οτιδήποτε  χρειάζεται  ο
άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου  όπως  πραγματικά  αληθινά φάρμακα  τα  οποία  δεν  θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για  το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του  ανθρώπου.
1.13.   Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι  πάντα σε απόλυτη
συνεργασία  με  τον  παραγωγικό  ιστό  της  Πολιτείας  ώστε  κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14.   Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για
την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία
έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15.   Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το
λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το  πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά.  Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο  Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς  αυτών.  Οφείλουν  προτάσσοντας  την  υποχρέωση  έναντι  του λειτουργήματος  τους  να  υπερβαίνουν  κάθε  προσωπική  τους  ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση  για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα  τους  επιβραβεύει  για  τα  αποτελέσματα  της  μετάδοσης  του Ελληνικού  Αξιακού  Συστήματος,  των  γνώσεων,  της  κριτικής ικανότητος  των  εκπαιδευόμενων  αλλά  θα  τους  τιμωρεί  για  κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε  Έλληνα Ιθαγενή  εκπαιδευόμενου  καθώς  και  την  προσωπικότητά  του.    Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0.  ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1.    Η  Ελλήνων  Πολιτεία  σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει  Διαρκή
Ελληνική Παιδεία.
2.2.    Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις
ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος  των  Πολιτών  που  θα  ακολουθούν  το  πρόγραμμα.  Στοίχημα  της Πολιτείας  είναι  η  αναβάθμιση  ολόκληρης  της  κοινωνίας  εντός  του  Ελλάνιου  Αξιακού Συστήματος.
 2.3.   Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα  και  Ελληνίδα  ξεχωριστά,  ώστε  να  παρακολουθούν  τις εκπαιδευτικές  συνεδρίες  και  τα  προγράμματα  ή  να  οργανώνουν τέτοιες  συνεδρίες  και  προγράμματα  για  «επανεκπαίδευση  και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις  νέες  προοπτικές,  τα  νέα  επαγγέλματα,  νέες  δεξιοτεχνίες,  τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
3.0  ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1.    Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της   Ελλήνων  Πολιτείας  για
Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας,  σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2.    Οι  βιβλιοθήκες  θα  είναι  και  κέντρα  πληροφοριών  τα  οποία  θα
βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε
όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.

Αλέξανδρος Γεωργιάδης
Υποψήφιος Βουλευτής Ν.Κοζάνης
με την ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.

ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ..

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΆΧΗ ΚΕΡΔΉΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΚΎΡΩΣΉ ΔΙΑΤΑΓΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ.......ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΈΛΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ....ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΉΣΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝ ΑΥΤΌΧΘΩΝ ΙΘΑΓΕΝΗ....

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020

Ο Ιθαγενής και η Ιθαγένεια μέσα στην Πολιτεία


Ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα του καθεστώτος είναι να παραχωρεί την ιθαγένεια σε μετανάστες οι οποίοι δεν έχουμε κανένα συγγενικό δεσμό με τον ελληνικό λαό ούτε φυσικά και το ίδιο DNA, αυτό που πρέπει να προσέξουμε είναι για ποιο λόγο δίνεται η ιθαγένεια σε κάποιους που δικαιωματικά δεν τους ανήκει ενώ μπορούν να πάρουν την υπηκοότητα από τη στιγμή πού θα  συμμορφωθούν και θα σεβαστούν τους νόμους και τη Χώρα όπου διαμένουν αφού τους δεχτεί. Πάμε όμως τώρα να δούμε τι σημαίνει ιθαγενής.
Ιθαγενής είναι ο καταγόμενος εξ αυτής ταύτης της χώρας στην οποία κατοικεί και αποδεικνύεται ο συγγενικός δεσμός εξ αίματος με τους πρόγονος του,επίσης με την ιδιότητα του ιθαγενή μπορεί να κάνει χρήση όλα τα κληρονομικά δικαιώματα που απορρέουν από την ιδιότητα του αυτή όπως αυτά είναι πολιτισμικά πολιτιστικά και οικονομικά κληροδοτήματα στα οποία είναι δικαιούχος όπου κανένας άλλος και απαγορεύεται αυστηρά να κάνει χρήση αυτών των δικαιωμάτων αν δεν φέρει την ιθαγένεια το αυτόχθονα  Έλλην. Επειδή τα περισσότερα σύγχρονα κράτη είναι δομημένα στη λογική του εθνικού κράτους, τα μέλη τους μπορεί να έχουν ίδια ιθαγένεια και εθνικότητα. Αυτό έχει οδηγήσει στην εσφαλμένη εντύπωση ότι πρόκειται για ταυτόσημες έννοιες, στην πραγματικότητα όμως οι δύο όροι σημαίνουν διαφορετικές σχέσεις.
Η ιθαγένεια περιέχει πολιτική-νομική έννοια: εκφράζει τη σχέση κράτους – πολίτη, με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που προκύπτουν για αμφότερα τα μέρη από αυτήν.Αντίθετα, η έννοια της εθνικότητας είναι ηθική-πολιτισμική: εκφράζει τη σχέση του ανθρώπου με τον πολιτισμό απ’ όπου προέρχεται η οικογένειά του και με τις αξίες της οποίας μεγαλώνει. Η Ελλάδα δικαιωματικά ανήκει στους αυτόχθονες Έλληνες ιθαγενείς για πάμε όμως να δούμε σε μία Πολιτεία δικαίου των Ελλήνων τι θα ισχύει όσον αφορά την ιθαγένεια….
Για όσους δεν είναι Έλληνες Αυτόχθονες Ιθαγενείς και ζουν στον Ελλαδικό χώρο η Ελλήνων Πολιτεία θα δείχνει μεγάλο σεβασμό.
Η φιλοξενία μας ανήκει στην παράδοση μας και θα μπορεί ο καθένας να διαβιώνει μαζί μας εφόσον αποδέχεται ως τρόπο ζωής τα Ελλάνια Αξιακά  Πρωτόκολλα,να αναγνωρίζει την Κοσμοθεασή μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις  αισθήσεις  και γίνεται  αντιληπτό  μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό),τα δρώμενα της Πολιτείας μας και να δείχνει απόλυτο σεβασμό προς αυτά.
Ισονομία, Ισοκρατία,Ισοπολιτεία σημαίνει ότι κανένας δεν μπορεί να  έχει περισσότερα δικαιώματα από Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη.Καμία ομάδα,  καμία συντεχνία,καμία λέσχη δεν μπορεί να έχει πιο προνομιούχα σχέση με την Πολιτεία από τον Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη.Δεν μπορούν να υπάρχουν φαινόμενα, όπως κοινότητες αλλοεθνών, να είναι μέσα στην Πολιτεία μου ως φορείς δημοσίου δικαίου και να έχουν ιδιαίτερα προνόμια φορολογικά, ιδιοκτησιακά, ασυλίας κλπ. Η Πολιτεία οφείλει πρωτίστως να σέβεται τον εαυτό της και όταν συμβαίνει αυτό μπορεί κατ’ επέκταση να σέβεται όλους τους άλλους.Όταν η Πολιτεία δε σέβεται τον εαυτό της  δε μπορεί να απαιτήσει σεβασμό από τους Πολίτες γιατι ετσι παράγει άδικο, εργαζόμενη για ολιγαρχία και όχι για την κοινωνία των Πολιτών.
Η Πολιτεία δε πρέπει να ξεχωρίζει τους Πολίτες ανάλογα με το κόμμα, το χρώμα και το δόγμα.Το μοναδικό κριτήριο είναι η  Ελληνικότητα. Αυτή η Ελληνικότητα καθορίζεται από την γενεαλογική προέλευση δηλαδή από το αίμα, το DNA.Έτσι η Ιθαγένεια δεν εκχωρείται, δεν δωρίζεται,δεν πωλείται γιατί είναι θέμα γενετικής προέλευσης.Έτσι λοιπόν την Ελληνική Ιθαγένεια την φέρουν μόνο όσοι προέρχονται από το Ελληνικό Έθνος και αυτή αναγνωρίζεται και θα την φέρουν μόνο όσοι αναγνωρισμένα την έχουν, δηλαδή με εξέταση αίματος.Η Ιθαγένεια μας πιστοποιεί τα σύμβολα της Πολιτείας μας και μας καθιστά υπεύθυνους  για την αποκατάσταση της αληθινής ιστορίας μας,των αληθινών ηρώων μας,την καταγωγή μας,τη θέση στον πλανήτη μας και στα κληρονομικά δικαιώματα που έχουμε σε αυτόν.Είναι υποχρέωση μας να καταδικάσουμε τους Εθνικούς προδότες οι οποίοι προβάλλονται από τα σιωνοκρατούμενα κέντρα εξουσίας ως ήρωες. Είναι υποχρέωση μας να τοποθετήσουμε στη θέση τους πραγματικούς ήρωες του Γένους μας. Αυτή θα ήταν η δομή μιας τέλειας πολιτείας όπου κανείς δεν επρόκειτο να παραβιάσει τα κυριαρχικά δικαιώματα του Έλλην πολίτη και του έθνους, πείτε μου αδέλφια μου Συνέλληνες μου αν αυτό δεν θέλετε και εσείς αυτό το όνειρο να γίνει πραγματικότητα, αν πραγματικά το ονειρεύεστε μόνο με την ένωση μας μπορεί να πραγματοποιηθεί. Έχουμε ευθύνες απέναντι στο έθνος μας και τα παιδιά μας. Είμαστε μόνοι μας μην περιμένετε βοήθεια από κανέναν και από πουθενά τα αρπακτικά κάνουν κύκλους από πάνω μας….
Αλέξανδρος Γεωργιάδης
Υποψήφιος Βουλευτής Ν.Κοζάνης
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.

Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

Το νερό ως αγαθό και όχι ως προϊόν εκμετάλλευσης.

Είμαι σίγουρος ότι όλοι έχουμε ακούσει ότι το νερό είναι ζωή, είναι πηγή ζωής, είναι η ίδια μας η ζωή αφού ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του κυτταρικού μας ιστού αποτελείται από νερό.
Το νερό εδόθη με αφθονία στον άνθρωπο από τους Δημιουργούς
του πλανήτη και το νερό είναι ένας ανανεούμενος φυσικός πόρος και άρα το παραμύθι της λειψυδρίας που κάποιοι διαδίδουν δεν στέκει γιατί στον πλανήτη όλα κάνουν κύκλο για την εύρυθμη λειτουργία του και συντήρηση του. Ο άνθρωπος πρέπει να σέβεται αυτό το θείο δώρο, πρέπει να σέβεται απόλυτα τα ποτάμια,τις λίμνες, τις πηγές, τα ρυάκια, τις θάλασσες να μην τα μολύνει και να ενεργεί όπως φροντίζει να μην μολύνεται ο εαυτός του.
Όλοι έχουμε ακούσει ότι το νερό θα είναι η αφορμή για τον επόμενο παγκόσμιο πόλεμο γιατί έχει γίνει εμπορεύσιμο αγαθό κάτι ανεπίτρεπτο όταν δίνετε δωρεάν από την φύση, δε μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνά και την τιμή των καυσίμων αυτό είναι αισχροκέρδεια και προσβολή στην ανθρώπινη ύπαρξη…
Επίσης σήμερα που μιλάμε δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι δεν έχουν πρόσβαση σε καλής ποιότητας και αρκετής ποσότητας νερού και ότι δεκάδες χιλιάδες παιδιά –ιδιαίτερα στο λεγόμενο τρίτο κόσμο- πεθαίνουν κάθε μέρα γιατί στερούνται μεταξύ των άλλων και το νερό αυτό είναι έγκλημαααα..
Πάνω από 1,5 δισ. άνθρωποι δεν έχουν πρόσβαση σε πόσιμο ασφαλές νερό ενώ η μόλυνση των υδάτων ευθύνεται για το 35% των θανάτων παγκοσμίως, πάνω από 2 εκατομμύρια παιδιά πεθαίνουν από ασθένειες που προέρχονται από την μόλυνση των υδάτων..
Εδώ και σε αυτό το σημείο την ευθύνη όλη την έχει η πολιτεία κατά το πόσο είναι έτοιμη να προστατέψει αυτό το δωρεάν αγαθό της φύσης αλλά και να σταματήσει το εμπόριο του….
Έτσι σε μια πολιτεία δικαίου θα έπρεπε να υπάρχει μέριμνα με σεβασμό γι’αυτό το αγαθό.
Θα πρέπει λοιπόν όπου απαιτούνται να τοποθετηθούν για την απόλυτη καθαριότητα του νερού οι πιο τεχνολογικά άρτιοι βιολογικοί καθαρισμοί. Να γίνει καθαρισμός όλων των υδάτων από την Πολιτεία όπου οι αποστατικές συχνότητες το δηλητηριάζουν και κατά συνέπεια και τις ζωές των ανθρώπων.
Το νερό είναι θείο δώρο δεν το παράγει κανένας έτσι δεν μπορεί ποτέ να εμπορεύεται ως αγαθό, απαγορεύεται είναι ιεροσυλία στην ίδια την δημιουργία αλλά μπορεί μόνο ως συνιστώσα τελικού επεξεργασμένου προϊόντος. Το κόστος κατανάλωσης, η οποία πρέπει να γίνεται πάντα με σεβασμό, είναι το κόστος της κατασκευής και συντήρησης του δικτύου διανομής. Να γίνει ειδική επεξεργασία του θαλάσσιου νερού ούτως ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα λειψυδρίας που αντιμετωπίζουν αρκετά νησιά και μέρη της ηπειρωτικής Ελλάδος. Να διορθωθεί το δίκτυο μεταφοράς νερού σε όλες τις αγροτικές, παραμεθόριες περιοχές, αστικά κέντρα κτλ ούτως ώστε να υπάρχει ισορροπημένη κάλυψη και συνεχής παροχή νερού που να καλύπτει όλες τις ανάγκες.
Το νερό λοιπόν είναι κοινωνικό αγαθό και η πρόσβαση σε αυτό αποτελεί κοινωνικό δικαίωμα.Δεν πρέπει να γίνετε άσκοπη χρήση γενικός σε όλα τα αγαθά για να μπορούμε να έχουμε την διατήρηση των αποθεμάτων, την διατήρηση της ποιότητάς τους. Το νερό αποτελεί το σημαντικότερο φυσικό και περιβαλλοντικό αγαθό που χρήζει προστασίας και καλής διαχείρισης στο σύνολο του κύκλου του στη φύση. Καλούμαστε ως κοινωνία και ως άνθρωποι γενικώς να ζητήσουμε και να εγκαθιδρύσουμε μια πολιτεία δικαίου όπου θα διέπεται από αρχές και αξίες όπου θα σέβονται τον άνθρωπο αλλά και την ίδια την φύση γιατί είμαστε κομμάτι της.
Αλέξανδρος Γεωργιάδης
Υποψήφιος Βουλευτής Ν.Κοζάνης
Ελλήνων Συνέλευσις.